Monday, September 12, 2011

Aku kembali

Assalamualaikum...tiba2 aku sepi untuk menulis kisah hidup ku..bukan sepi itu aku sunyi kan diri..mungkin aku sedang mengatur langkah hidup aku..sepanjang sepi nie..byk perkara yang berlaku..suka,duka,gembira,sedih,nangis ketawa...semuanya ada...tup2 da masuk bulan 9 dan aku sudah menyambut hari raye..hurmmm nyesal tak updates semua aktiviti harian aku...raye yg lepas bagi aku biasa2 je..ntah mengapa hilang serinya raya ini..aku cuba bergembira tapi semuanya ibarat suam2 kuku..huhu...haiihhhh apa la..tapi aku bersyukur seban cukup sebulan aku menjalani ibadah puasa...yang tak best nya berat aku da mula bertambah..nie la perkara yang paling merunsingkan aku...sejak aku tinggalkan kl da duduk bersama keluarga aku d tanjung malim...permakanan aku langsung tak menjadi...aku cuba berdiet tapi tak berhasil...fitness jgn cakap la...kat tanjung malim mana ada fitness centre...huhu..geng2 pun tak de..mcm ner aku nak diet...tapi aku syukur sbb berat aku tak mencecah berat dahulu..aku masih ada peluang untuk menguruskan badan..apa yang penting kembalikan keyakinan,semangat serta displin yang kuat untuk aku kembali seperti dahulu..

No comments:

Post a Comment